spacer

 x 

A kosár üres
mobil3
 x 

A kosár üres

Termékkategóriák

termekkategoriak


Argep


arukereso Logo

Látogatottság

Oldalletöltések száma: 12171596

Az Internetes megrendelés feltétele az alábbi Általános Szerződési Feltételek elfogadása, amelyet a regisztráció során tehet meg. Amennyiben nem ért egyet jelen ÁSZF-ben foglalt feltételekkel, lépjen kapcsolatba a megadott elérhetőségeken az Online Pharma Webshopját üzemeltető Királymajor Patika Betéti Társaság ügyfélszolgálatával.

Tartalom
· A webáruház kezelése
· A szerződés tárgyának lényeges tulajdonságai
· Megrendelés folyamata
· Egészségpénztári számla kiállítása
· Szállítás
· Az elállás joga
· Szavatosság, jótállás
· Egyéb tudnivalók a vásárlással kapcsolatban
· Szolgáltató elérhetőségei, vevőszolgálat

· A webáruház kezelése:
A webáruházat olyan szolgáltatásokkal és lehetőségekkel építettük fel, hogy Vásárlóink minél egyszerűbben megtalálhassák és megvásárolhassák a keresett termékeket. Az áruház funkcióit elsősorban a személyes vásárlás során is felmerülő igényekhez igazítottuk. A termékek kiválasztásához igyekszünk Önnek a lehető legtöbb információt nyújtani. Regisztráció nélkül is van lehetőség böngészni a termékeink között, kiválaszthat termékeket, amelyeket a kosárba is tehet és meg is vásárolhat. A termékek termékcsoportokra, azon belül alcsoportokra vannak bontva, mely megkönnyítik a keresést. A kívánt termékcsoportra kattintva, részletes terméklistát kap, ahol választhat a termékek közül, és eljuthat a termékek információs oldalaira. Minden termék mellett megtalálható a neve, ára, kiszerelése, az esetleges kedvezmény, a gyártó neve, fotó a termékről - esetenként eltérhet a megvásárolt termék dobozától, amennyiben a gyártó változtatott a csomagoláson - valamint rövid leírás a termék elsődleges jellemzőiről. A termék részletes ismertetője tartalmazza gyógyszer esetén a betegtájékoztatót, más készítmény esetén a termékleírást. A keresés mezőben nemcsak termékre, hanem az oldalon szereplő összes hír tartalomban szereplő szóra is rá lehet keresni. Teljes szót, vagy szótöredéket is be lehet írni a keresőbe.

· A szerződés tárgyának lényeges tulajdonságai
A webáruházban a Magyarországon törzskönyvezett vény nélkül kiadható és közfinanszírozásban nem részesülő gyógyszerek, gyógyhatású termékek, homeopátiás komplex gyógyszerek, étrend-kiegészítő termékek, egyéb egészségügyi-, diétás élelmiszer termékek, gyógyászati segédeszközök, kozmetikumok és egyéb termékek rendelhetők meg. Mielőtt a vény nélkül kapható, megvásárolt gyógyszert és gyógyszernek nem minősülő gyógyhatású készítményt használni kezdené, kérjük, konzultáljon háziorvosával,gyógyszerészével. Az öndiagnózis és az abból adódó téves gyógyszerszedés esetenként káros mellékhatásokat eredményezhet. A megrendelt termék használati utasítását, illetőleg betegtájékoztatóját használat előtt feltétlenül olvassa el és kérjük, tartsa be az előírt adagolást. A hosszabb ideig tartó gyógyszerszedést megelőzően konzultáljon kezelőorvosával!
A termékoldalakon található termék leírások csak tájékoztató jellegűek, nem minden esetben tartalmaznak az adott termékről minden információt. A hivatalos termékleírásért kérjük, látogasson el a termék gyártójának weboldalára.
A 41/2007. (IX.19.) EüM rendelet 19.§ (5) bekezdésében foglaltaknak megfelelően az internetes gyógyszer-értékesítésre jogosult gyógyszertárak jegyzékét az Országos Tisztifőorvosi Hivatal vezeti és teszi közzé az alábbi linken keresztül.

· Megrendelés folyamata
A megrendelés leadása az internetes oldalon megrendelőlap kitöltésével és annak a patika részére történő eljuttatásával történik. A megrendelőlapot e-mailben (email-cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.) juttathatja el az Online Pharma részére.

Cselekvőképtelen személy megrendelést csak törvényes képviselője útján adhat le. A törvényes képviselő az internetes oldalon saját nevében regisztrálhat. A megrendelés során a megrendelő nyilatkozatot tesz arról, hogy jelen szabályzatot, így az adatvédelmi tájékoztatást is ismeri, az abban foglaltakat magára nézve kötelezőnek tekinti.

Az Online Pharma webáruház segítségével otthonról kényelmesen meg tudja rendelni a szükséges vény nélküli gyógyszereket, kötszereket, gyógyászati segédeszközöket, Bio-natúr termékeket, kozmetikumokat sorbaállás nélkül. Az áruházban található termékek között a” termékkategóriák” menüpont segítségével böngészhet, megkeresheti azt a terméket, amire szüksége van. Először az áruházban található kategóriákat láthatja.

Ha olyan kategóriába lép, ahol termékek találhatók, akkor ott megtekintheti a termékek rövid leírását, árát, a patikában lévő árát és az internetes árát, úgy szinten kiszámítjuk Önnek mennyit spórol ha interneten vásárol.

Ha már megtalálta a keresett terméket a kosár jelre kattintva a terméket a kosárba helyezheti. Ha az adott kategóriában lévő összes termék nem fér ki egy oldalra, akkor a termékek alatt lévő számok segítségével lapozhat.

Az „Akciós termékek” kategóriában az áruházban kapható összes akciós termék megtalálható. A különböző akciók semmilyen esetben nem vonhatóak össze! 

A” Saját termékek” kategóriában a pharmapatika/nativbio saját termékei találhatóak.
Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a termék képére vagy nevére. Ekkor a termék oldalára jut el, ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kaphat. A termék lényeges tulajdonságairól szóló tájékoztatás alapja a termék hazai forgalomba hozatali engedélyének jogosultjától származó vásárlói tájékoztató. Annak tartalmát az oldal üzemeletetőjével a termék forgalomba hozatalára jogosult társaság közölte, amelyet az üzemeltető vásárláshoz szükséges mértékben tesz közzé.
Lehetőség van keresésre is – csak a kereső szót kell megadnia, és ha valamely termék megfelel ennek, akkor a rendszer megkeresi és megjeleníti.

A kosár tartalmát a ”Kosár” menüpont segítségével ellenőrizheti. A kosár a lap jobb oldalán van elhelyezve, látható helyen. Itt módosíthatja azt, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, illetve törölheti az adott tételt. Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. Ha a megrendelés mellett dönt, kattintson a ”Megrendelés” gombra. Termékeket két féleképpen tud rendelni: regisztrációval vagy regisztráció nélkül. Minden esetben viszont név, számlázás és szállítási címet kötelezően meg kell adni. Ha a regisztrációt választja:

a megrendelés előtt Önnek be kell lépnie a rendszerbe. Ezt csak akkor tudja megtenni, ha regisztrálja magát. A regisztrációt a „Regisztráció” menüpont alatt találja. Itt ki kell tölteni a regisztrációs adatlapot. Egy e-mail címmel csak egyszer lehet regisztrálni, mivel az e-mail cím az azonosító. A regisztráció a webáruház jobb oldalán a bejelentkezés menüpontban található. Ha már regisztrált áruházunkba, akkor a ” Bejelentkezés” menüpont alatt megadja a felhasználó név: e-mail és jelszavát. Belépését a ”Bejelentkezés” ablak segítségével végezheti el. Regisztrálás után a megadott mail címre fog kapni egy válaszlevelet, amit aktiválni kell ahhoz, hogy a rendszer aktiválja a regisztrációt. Ha sikeres a belépés, akkor ebben az ablakban megjelenik az Ön regisztrált neve és a kilépés gomb, mely segítségével elhagyhatja az áruházat.
FELHÍVJUK KEDVES VÁSÁRLÓINK FIGYELMÉT, HOGY WEBÁRUHÁZUNK SZÉLES KÍNÁLATÁBÓL IDŐNKÉNT EGY-EGY TERMÉK ÁTMENETILEG KÉSZLETHIÁNYOS LEHET! EMIATT ELŐFORDULHAT, HOGY AZ ÖN AKTUÁLIS RENDELÉSÉBŐL NEM MINDEN TÉTELT TUDUNK BIZTOSÍTANI. EZEKET RENDSZERÜNK AUTOMATIKUSAN TÖRLI MEGRENDELÉSÉBŐL, ÍGY KÖVETKEZŐ ALKALOMMAL ÖNNEK ÚJRA LE KELL ADNIA RENDELÉSÉT AZ ADOTT TERMÉKEKRE!

Elfelejtett jelszó

Ha Ön regisztrált vásárló, de elfelejtette jelszavát vagy felhasználó nevét használja a jelszó emlékeztetőt. Ha itt megadja a regisztrált e-mail címét, akkor a jelszavát e-mailben elküldjük Önnek.

· Egészségpénztári számla kiállítása

Számlát a rendelés közben Ön által megadott számlázási adatok alapján állítjuk ki.
Rendelés folyamán – a regisztrációkor megadott címen kívül – csak további egy számlázási és szállítási cím adható meg. (Új létrehozása, majd kitöltés után mentés) Egyes egészségpénztárak elfogadják a vásárló nevére kiállított számlát is, de lehetőség van az egészségpénztárhoz benyújtandó számla kiállítására is, olyan módon, hogy a vásárló a számlázási adatokhoz az egészségpénztárának nevét, a saját nevét, tagi azonosítóját - egy sorban feltüntetve - valamint az egészségpénztárának címét adja meg. A számlázási és szállítási név és cím adatok egymástól eltérőek lehetnek. Amennyiben elszámolható és nem elszámolható termékeket egyszerre rendel, de szeretné, hogy külön számlán szerepeljenek, kérem rendelés végén a megjegyzés rovatba vagy Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre a rendelés leadását követően ezt jelezze.

Fizetési módok

A fizetés háromféle módon lehetséges, a rendelés folyamán bankkártyával, előreutalással, vagy a futárnak készpénzzel a csomag átvételekor. A szállítási cím módosításnál lehetőség van a csomag kézbesítésével kapcsolatos megjegyzést írni, ami felkerül a fuvarlevélre.

Nagy darabszámú rendelésnél az eladó (onlinepharma - Királymajor Patika Bt.), egyedi fizetési módot állapíthat meg!

Készpénzes fizetés átvételkor (utánvét)
A megrendelő a megrendelt termék árát és a kiszállítási díjat kiszállításkor, készpénzben, egy összegben, a kiszállítást végző személy részére köteles megfizetni. A kiszállítást végző személy a kifizetett összegről számlát ad a megrendelő részére. Kérjük, az összeget lehetőség szerint pontosan kiszámolva készítse elő vagy lehetőség van a Magyar Posta Zrt. által kiszállított csomagok ellenértékét a futárnál bankkártyával is kiegyenlíteni.

Előre fizetés (átutalással)
A megrendelő a megrendelt termék árát előre banki átutalással fizeti a Királymajor Patika Bt bankszámlájára:

SBERBANK 14100000-54647349-01000003

Amennyiben a vásárló a rendelés vételárát duplán utalja el, úgy az eladó a visszautalandó összegből levonja a visszautalás költségét. Téves utalásoknál a visszautalás költsége a vevőt terheli!

Bankkártyás fizetés
A rendszer biztonságát az OTP Bank fizetési rendszere biztosítja. Házhozszállítás esetén is van lehetőség a bankkártyás fizetésre a Magyar Posta Zrt. futáránál. Kivételt képez a helyszíni átvétel, ez estben nincs lehetősség bankkártyás  fizetésre!

Amennyiben a vásárló a rendelés vételárát önhibájából duplán fizeti meg, úgy az eladó a visszautalandó összegből levonja a visszautalás költségét. Téves bankkártyás fizetéseknél a visszautalás költsége a vevőt terheli!

· Szállítás

Szállítási cím

Magyarország területén belül bármilyen szállítási cím megadható. Szállítási címként azt a címet érdemes megjelölni, ahol a vevő nagy valószínűséggel tartózkodik a szállítás várható időpontjában, valamint fontos aktualizálni a regisztrációkor megadott telefonszámot, mivel telefonon történik a szállítással kapcsolatos egyeztetés. A rendeléskor megadott szállítási címet utólag csak a futárszolgálattal egyeztetve lehet módosítani.

Szállítási határidő, módok

Nagy darabszámú rendelésnél az eladó (onlinepharma - Királymajor Patika Bt.) egyedileg rendelkezhet a szállítási módot, határidőt és díjat illetően!

Futárral történő kiszállítás esetén

12:00-ig leadott rendelések esetében, a szállítási határidő 4 munkanap, az ezt követően leadott rendeléseknél pedig 5 munkanap.
A megrendelés összegét a futárnak fizeti közvetlenül (ez az utánvét), vagy választhatja az online bankkártyás fizetést, illetve az előre utalást.
Cégünk hivatalos, engedéllyel rendelkező csomagküldő szolgálat útján juttatja el Önhöz a megrendelt nem vényköteles, közfinanszírozásban nem részesülő gyógyszert és egyéb terméket. Vényköteles, közfinanszírozásban részesülő gyógyszert csomagküldés útján nem szolgálhatunk ki.
A kiszállítások időbeni szervezését a futárszolgálat végzi. A kézbesítés munkanapokon 8-18 óráig történik

Az emberi felhasználásra kerülő gyógyszerek rendeléséről és kiadásáról szóló 44/2004. (IV. 28.) ESzCsM rendelet értelmében gyógyszer, 14 éven aluli személynek nem adható ki. Ezáltal kérem, legyen figyelemmel arra, hogy amennyiben ilyen készítményt vásárol áruházunkból, úgy az Ön akadályoztatása esetén írásbeli meghatalmazást adjon egy 14 év feletti személynek, aki jogosultságát személyi igazolvánnyal köteles bizonyítani a csomag kézbesítőjének.

Személyes átvétel esetén

Megrendelését e-mailben visszaigazoljuk, majd csomagját telefonos kiértesítőnket követően kollegánkkal leegyeztetett időpontban veheti át a 1212 Budapest, Széchenyi I. u.88. szám alatti Királymajor Patikában vagy a 1118 Budapest, Rétköz u. 7. szám alatti Eleven Center II. emeletén lévő Pharma Patika Gyógyszertárban (ebben az esetben csak készpénzes fizetésre van lehetősség), a Magyar Posta postapontjain vagy a Magyar Posta Csomagautomatájában. Keresse meg, melyik van Önhöz legközelebb: http://www.csomagautomata.hu/#hol-talalod-meg

 

Szállítás díjazása

A webáruházban kosárba tett összes termék vételárának összértéke az irányadó, a szállítási költség és az utánvét összege nélkül.
Magyarország teljes területén belül ingyenes a kiszállítás! Az ingyenesség kizárólag csak a 10.000 Ft* feletti rendelésekre érvényes.
A megrendelt termék/ek összesített értékének függvényében számítjuk a szállítási díjat. Minimális rendelési összeg nincs. A szállítási díj magában foglalja a csomagolási költséget. Megrendelését a nap 24 órájában leadhatja. Cégünk hivatalos, engedéllyel rendelkező csomagküldő szolgálat útján juttatja el Önhöz a megrendelt nem vényköteles, közfinanszírozásban nem részesülő gyógyszert és egyéb terméket. (Vényköteles, közfinanszírozásban részesülő gyógyszert csomagküldés útján nem szolgálhatunk ki.)

Szállítási díjak Magyarországon:

Az ország területén belüli Magyar Posta Zrt. által üzemeltetett úgynevezett csomag-automaták igénybevétele esetén maximum 2 kilogrammos csomag rendeléséig az csomagautomatákról itt talál információt: http://www.csomagautomata.hu/#hol-talalod-meg

10 000 Ft alatti rendelés esetén: 599 Ft
10 000 Ft feletti rendelés esetén: ingyenes*

ingyenes* - A nagyobb súlyú úgynevezett nehéz áruk tömeges rendelésénél (pl.: lisztek, tejek, vizek) egyedi szállítási költség árakkal kell számolnunk, ami az alábbiak szerint alakul 10 000 Ft feletti rendelés esetén:

10-15kg                =             650 Ft

15-20kg                =             750 Ft

20-30kg-ig            =             850 Ft

30-40kg-ig            =             1750 Ft

40-tól                     =             2000 Ft/ 40 kg-os csomag

A nagyobb súlyú úgynevezett nehéz áruk tömeges rendelésénél (pl.: lisztek, tejek, vizek) egyedi szállítási költség árakkal kell számolnunk, ami az alábbiak szerint alakul 10 000 Ft alatti rendelés esetén:

10-15kg            =             1000 Ft

15-20kg            =             1200 Ft

20-30kg-ig        =             1400 Ft

30-40kg-ig        =             2200 Ft

40 kg-tól           =             2400 Ft/ 40 kg-os csomag

Egy csomag súlya maximum 40 kilogramm lehet. E feletti rendeléseknél 40 kilogrammos csomagonként 2 000 vagy 2400 Forintos szállítási költség felárat számlázunk ki. Amennyiben 60,5 kilogrammos rendelése van úgy értelemszerűen egyszer 2 000 vagy 2400 Ft a 40 kg súlyú és egyszer 850 vagy 1400 Ft a 20,5 kg-os csomag. Tehát a vásárló által fizetendő szállítási költség felár 2 850 vagy 3800 Ft.

 

· Az elállás joga

Amennyiben a termék cseréjét, illetve a vételár visszafizetését kéri, azt feltétlenül jelezzük e-mailben, hogy tájékoztassuk az ezzel kapcsolatos teendőkről, információkról. Reklamáció esetén a 45/2014 (II.26.) Kormányrendeletben részletesen rögzített feltételek szerint járunk el. Minden beérkezett véleményre reagálunk és minden általunk, illetve szállítóink által elkövetett hiba esetén a legnagyobb rugalmassággal - vásárlóink érdekeit szem előtt tartva - járunk el ügyfélszolgálatunkon keresztül.
Megrendelése során Ön élhet a 45/2014. (II. 26.) kormányrendeletben részletesen rögzített feltétel nélküli elállási jogával.
Internetes vásárlások esetén Ön a szerződéstől az áru, több áru egyidejű megrendelése, de eltérő időpontokban történő szállítása esetén pedig az utoljára szolgáltatott áru átvételét követő 14 (tizennégy) napon belül indoklás nélkül elállhat, ezt az említett határidőn belül a 45/2014. (II.26.) 22. § alapján a 2. számú mellékletben található nyilatkozat-minta felhasználásával, vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolhatja. Ezen elállási jogát a szerződés megkötésétől az áru megérkezéséig rendelkezésre álló időben is gyakorolhatja. A vásárló áruátvétel dátumát bizonyítja a postai csomagjegyzék, illetve a futárszolgálat szállítójegyzéke. Elállásnál az Eladó köteles a Vevő által kifizetett teljes összeget (vételár és szállítási költség) haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzést követő 14 napon belül visszatéríteni. A vevőnek visszajáró összeget a vevővel előre egyeztetett fizetési módnak megfelelően térítjük vissza. A vevő által kifizetett összeget Eladó mindaddig visszatarthatja, amíg az elállási jogot érvényesítő vevő a terméket nem küldte vissza, vagy a visszaküldés tényét kétséget kizáróan nem igazolta. A visszaküldött termékeket az Eladó 1212 Budapest, Széchenyi István u.88. szám alatti székhelyére kérjük címezni. Ezúton felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a vevő viseli az elállás esetén, az áru visszaszolgáltatásával kapcsoltban felmerült közvetlen költséget. Az Eladó követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Az Internetes vásárlásoknál is érvényesek a szavatossági jogok, ha a termék gyári hibás, akkor forduljon hozzánk minőségi kifogásával.
A jelen pont szerinti indoklás nélküli elállás joga nem gyakorolható abban az esetben, ha ön olyan egészségügyi terméket rendelt meg, amely kizárólag bontatlan és sérülésmentes állapotban hozható forgalomba, és az egészségügyi vagy higiéniai okokból a felbontás után már nem küldhető vissza. Amennyiben a termékkel kapcsolatos elégedetlensége miatt kíván elállni a szerződéstől, úgy az Ön kérését szavatossági igénynek tekintjük, és akként kezeljük. Minőségbiztosítási és gyógyszerbiztonsági okokból nem áll módunkban gyógyszert kicserélni. Kivételt képeznek azon gyógyászati segédeszközök, melyeket garancialevéllel láttunk el.

· Szavatosság, jótállás

Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban, a 151/2003. (IX. 22.) Kormányrendeletben, a 19/2014. (IV. 29.) NGM rendeletben foglaltak az irányadók.
Jótállás csak a 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet Mellékletében felsorolt 10.000,- forintnál drágább tartós fogyasztási cikkekre vonatkozik. A vevőnek jogában áll reklamálni, ha hibás a termék. Ilyen esetben haladéktalanul jelezze kifogását webáruházunk felé e-mailben vagy telefonon, elérhetőségi adatainkat 8. pontban tekintheti meg, a reklamációt a bejelentést követő 5 (öt) munkanapon belül kivizsgáljuk. Szavatossági igény érvényesítésére két év áll a vevő rendelkezésére. Szavatossági igény estén a vevő kérheti a termék javítását, cseréjét, vagy a vételár csökkentését. A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a szavatossági igény nem érvényesíthető. A szavatossági igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben a kereskedő nem jelölte meg a leértékelés okát.
Eladó a vevő nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni, amelyben rögzíti vevő nevét, címét, valamint nyilatkozatát arról, hogy hozzájárul a jegyzőkönyvben rögzített adatainak a 19/2014. (IV. 29.) NGM rendeletben meghatározottak szerinti kezeléséhez, az eladott dolog megnevezését, vételárát, teljesítésének időpontját, a hiba leírását és bejelentésének időpontját, és az érvényesíteni kívánt jogot. Ezen túlmenően eladó rögzíti a szavatossági igényre adott válaszát. A jegyzőkönyvről a fogyasztó kérésére tartós adathordozón másolatot biztosít. A jegyzőkönyvet Eladó három évig köteles megőrizni. Jogvita esetén a vevő a Budapesti Békéltető Testület eljárását is kezdeményezheti.

· Egyéb tudnivalók a vásárlással kapcsolatban

A felelősség korlátozása
A szolgáltatótól Interneten történő megrendelés feltételezi a megrendelő részéről az Internet lehetőségeinek és korlátinak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai adottságokra és a felmerülő hibákra.
A szolgáltató az alább felsorolt esetekben nem tartozik helytállással:
· az Interneten küldött és/vagy fogadott, nem a szolgáltatótól származó bármilyen adat okozta problémákért;
· az Internetes hálózat bármilyen működési hibájáért, ami megakadályozza az OnlinePharma Webshopjának akadálytalan működését és a vásárlást;
· bármilyen adatvesztésért;
· bármely, a folyamatban alkalmazott szoftver nem megfelelő működésének következményeiért;
· a szolgáltató hálózatban bármilyen programhiba, rendkívüli esemény vagy technikai hiba következményeiért.
A szolgáltatónak joga van bármikor, előzetes értesítés nélkül módosítani a jelen oldalakon található anyagokat vagy a bennük feltüntetett termékeket és árakat.

Egyéb rendelkezések

A jelen Általános Szerződési Feltételek a kereskedelemről szóló 2005. évi CLXIV törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet, az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény, a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény, a Polgári Törvénykönyv, valamint a hatályos egyéb vonatkozó jogszabályok figyelembe vételével készült. Ezen kívül figyelembe vettük az elektronikus kereskedelemről szóló 2000/31/EK irányelvet, a távolsági értékesítésre vonatkozó fogyasztóvédelemről szóló 93/13/EGK irányelvet, valamint a fogyasztók jogairól szóló 2011/83. irányelvet.
Jelen ÁSZF 2014. december 1. napjától határozatlan ideig hatályos, mely a Királymajor Patika Bt. által üzemeltetett www.onlinepharma.hu internetes honlapon hozzáférhető és áttanulmányozható. Az Online Pharma Webshopján keresztüli megrendelésével a vásárló jelen Általános Szerződési Feltételeket tudomásul veszi és magára nézve is kötelezőnek fogadja el.
Az ÁSZF feltételeket a Királymajor Patika Bt. – a vonatkozó hatályos magyar jogszabályi rendelkezésekkel összhangban - egyoldalúan jogosult megváltoztatni, módosítani és/vagy kiegészíteni. A módosított ÁSZF az internetes honlapon való közzététel napján lép hatályba. A szolgáltató internetes honlapját látogató megrendelők kötelesek rendszeresen tájékozódni jelen ÁSZF módosításai tekintetében. Amennyiben a vásárló a jelen ÁSZF módosításának hatálybalépését követően továbbra is látogatja az oldalakat és megrendelést ad le, azt a szolgáltató jogosult úgy értelmezni, hogy a vásárló az ÁSZF módosítását elfogadta.

· Szolgáltató elérhetőségei, vevőszolgálat
A szolgáltató cégadatai:
A szolgáltató cég neve: Királymajor Patika Betéti Társaság
A szolgáltató rövidített cégneve: Királymajor Patika Bt.
A szolgáltató képviselőjének neve: Bíró Brigitta
A szolgáltató székhelye: 1212 Budapest, Széchenyi István utca 88.
Adószám: 28615473-2-43
Cégjegyzékszám: Cg. 01-06-417636
A szolgáltató cégjegyzékszámát kiadó hatóság: Budapesti Törvényszék Cégbírósága
A szolgáltató bankszámla száma: SBERBANK 14100000-54647349-01000003
A szolgáltató ügyfélszolgálatának elérhetősége:
Hétfő - péntek: 08.00-16.00 óráig
A szolgáltató levelezési címe: 1212 Budapest, Széchenyi István utca 88.
Az ügyfélszolgálat elérhetőségei: +36/30-399-5725 vagy a +36/1-278-0169
E-mail elérhetősége: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
A Megrendelő a kifogásaival, panaszaival az alábbi szervezethez fordulhat:
Budapesti Békéltető Testület
1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
E-mail cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Fax: 06 (1) 488 21 86
Telefon: 06 (1) 488 21 31
http://www.bekeltet.bkik.hu/

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH)
Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.
Központi telefonszám: +36 1 459 4800
Faxszám: +36 1 210 4677
www.nfh.hu

Adatvédelem

A webáruházat üzemeltető Királymajor Patika Betéti Társaság, mint adatkezelő kötelezettséget vállal, hogy bármely, a webáruház használata során tudomására jutott személyes adatot az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény rendelkezései szerint kezel. Amennyiben megrendelő bármely személyes adatát eljuttatja az adatkezelőhöz, azzal hozzájárulását adja ahhoz, hogy az adatkezelő a rendelések teljesítése, megrendelt csomagok kiszállítása érdekében adatait felhasználja, továbbá a webáruház üzemeltetetéséhez kapcsolódó adatbázist nyilvántartsa és kezelje kapcsolattartás, árukiküldés, számlázási adatok megadása és csomagküldő tevékenység céljából az érintett kérésére történő törlésig.


· Az adatkezelő adatai, elérhetőségei

Név Királymajor Patika Betéti Társaság
Cégjegyzékszám       01-06-417636
Székhely 1212 Budapest, Széchenyi u.88.
Adószám 28615473-2-43
E-mail cím Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Telefonszám +36 30 399 5725

· Alapelvek az adatkezelés során

Személyes adat akkor kezelhető, ha
- ahhoz az érintett hozzájárul, vagy
- azt törvény vagy - törvény felhatalmazása alapján, az abban meghatározott körben - helyi önkormányzat rendelete elrendeli.
Az Infotv. 6.§ (3) bekezdése alapján 16. életévét betöltött kiskorú érintett hozzájárulását tartalmazó jognyilatkozatának érvényességéhez törvényes képviselőjének beleegyezése vagy utólagos jóváhagyása nem szükséges. Cselekvőképtelen és korlátozottan cselekvőképes kiskorú személy nyilatkozatához a törvényes képviselőjének hozzájárulása szükséges, kivéve azon szolgáltatás részeket, ahol a nyilatkozat a mindennapi életben tömegesen előforduló regisztrációt céloz, és különösebb megfontolást nem igényel.
Személyes adatot kezelni csak meghatározott célból, jog gyakorlása és kötelezettség teljesítése érdekében lehet. Az adatkezelésnek minden szakaszában meg kell felelnie e célnak.
Csak olyan személyes adat kezelhető, amely az adatkezelés céljának megvalósulásához elengedhetetlen, a cél elérésére alkalmas, csak a cél megvalósulásához szükséges mértékben és ideig.
Személyes adat csak megfelelő tájékoztatáson alapuló beleegyezéssel kezelhető.
Az érintettet - egyértelműen, közérthetően és részletesen - tájékoztatni kell az adatai kezelésével kapcsolatos minden tényről, így különösen az adatkezelés céljáról és jogalapjáról, az adatkezelésre és az adatfeldolgozásra jogosult személyéről, az adatkezelés időtartamáról, illetve arról, hogy kik ismerhetik meg az adatokat. A tájékoztatásnak ki kell terjednie az érintett adatkezeléssel kapcsolatos jogaira és jogorvoslati lehetőségeire is.

A kezelt személyes adatoknak meg kell felelniük az alábbi követelményeknek:
a) felvételük és kezelésük tisztességes és törvényes;
b) pontosak, teljesek, és ha szükséges időszerűek;
c) tárolásuk módja alkalmas arra, hogy az érintettet csak a tárolás céljához szükséges ideig lehessen azonosítani.
Korlátozás nélkül használható, általános és egységes személyazonosító jel alkalmazása tilos.
A személyes adatok akkor továbbíthatók, valamint a különböző adatkezelések akkor kapcsolhatók össze, ha az érintett ahhoz hozzájárult, vagy törvény azt megengedi, és ha az adatkezelés feltételei minden egyes személyes adatra nézve teljesülnek.
Személyes adat (beleértve a különleges adatot is) az országból - az adathordozótól vagy az adatátvitel módjától függetlenül - harmadik országban lévő adatkezelő vagy adatfeldolgozó részére akkor továbbítható, ha ahhoz az érintett kifejezetten hozzájárult, vagy azt törvény lehetővé teszi, és a harmadik országban az átadott adatok kezelése, illetőleg feldolgozása során biztosított a személyes adatok megfelelő szintű védelme. Az EGT-államokba irányuló adattovábbítást úgy kell tekinteni, mintha Magyarország területén belüli adattovábbításra kerülne sor.

· Személyes adatok köre, az adatkezelés célja, jogcíme és időtartama
Az érintettel kapcsolatos minden személyes adat kezelése önkéntes hozzájáruláson alapul. Amennyiben az adatokat megadó személy nem saját személyes adatait adja meg, az adatokat megadó személy kötelezettsége az érintett hozzájárulásának beszerzése.
A nyilvántartott adatok köre: a vásárlók neve, lakcíme, telefonszáma, e-mail címe, számlázási címe.
A személyes adatokat vevőink kiszolgálása, rendelésük teljesítése, a megrendelt csomagjaik kiszállítása érdekében használjuk fel, az adatfelvétel célja a web-áruház üzemeltetéséhez kapcsolódó adatbázis kezelése.
Az adatszolgáltatás önkéntes, és a megrendelő által megadott adatait addig tartja nyilván a szolgáltató, amíg az érintett megrendelő kezelésük megszüntetését nem kéri.

· Adattovábbítás, adatkezelők összekapcsolása, adatkezelők köre
Az adatokat elsődlegesen az adatkezelő illetve adatkezelő belső munkatársai jogosultak megismerni, ezen adatokat nem teszik közzé, harmadik személyek részére nem adják át. Vásárlóink személyes adatai –a feladat elvégzéséhez szükséges mértékben és ideig- csak olyan szervezeti egységekhez továbbíthatóak, amelyek a vásárlói jogviszonnyal kapcsolatos adminisztratív és szervezési feladatokat látnak el.
A vevőkkel kapcsolatban az adatkezelő az alábbi adatfeldolgozókat veszi igénybe:

Név, cím: Tevékenység
Királymajor Patika Bt.,
1212 Budapest, Széchenyi u.88.  
adatrögzítés
NOVODATA ZRT.,
1126 Budapest, Derkovits u.3.
technikai háttér biztosítása, 
szerver szolgáltatás
Magyar Posta Zrt.,
 1101 Budapest, Üllői út 114-116.
 
DPD Hungária Kft.,
1158 Budapest, Késmárk u. 14/B.
Csomagok kiszállítása, kézbesítése
GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft,
2351 Alsónémedi, GLS Európa u.2.
 

· Jogorvoslati lehetőségek
Az érintett tájékoztatást kérhet személyes adatai kezeléséről, valamint kérheti személyes adatainak helyesbítését, illetve - a jogszabályban elrendelt adatkezelések kivételével - törlését a regisztrációnál jelzett módon, illetve ügyfélszolgálata útján.
Az érintett kérelmére az adatkezelő, mint adatkezelő tájékoztatást ad az általa kezelt, illetőleg az általa megbízott feldolgozó által feldolgozott adatairól, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, az adatfeldolgozó nevéről, címéről (székhelyéről) és az adatkezeléssel összefüggő tevékenységéről, továbbá arról, hogy kik és milyen célból kapják vagy kapták meg az adatokat. Az adatkezelő a kérelem benyújtásától számított legrövidebb idő alatt, legfeljebb azonban 30 napon belül írásban, közérthető formában adja meg a tájékoztatást. A hangfelvételt az érintett kifejezett írásbeli kérésére az adatkezelő az írásbeli kérésben megadott e-mail címre küldi meg, 30 napon belül; az adatkezelő által alkalmazott formátumban, az utólagos módosítástól védett formátumban. A tájékoztatás ingyenes, ha a tájékoztatást kérő a folyó évben azonos területre vonatkozó tájékoztatási kérelmet az adatkezelőhöz még nem nyújtott be. Egyéb esetekben az adatkezelő költségtérítést állapít meg, és a tájékoztatást a költségtérítés megfizetését követően biztosítja.
Az adatkezelő a személyes adatot törli, ha kezelése jogellenes, az érintett azt kéri, az adatkezelés célja megszűnt, vagy az adatok tárolásának törvényben meghatározott határideje lejárt, azt a bíróság vagy az adatvédelmi hatóság elrendelte.
Az adatkezelő a helyesbítésről és a törlésről az érintettet, továbbá mindazokat értesíti, akiknek korábban az adatot adatkezelés céljára továbbították. Az értesítés mellőzhető, ha ez az adatkezelés céljára való tekintettel az érintett jogos érdekét nem sérti.
Az érintett tiltakozhat személyes adatának kezelése ellen, ha
· a személyes adatok kezelése (továbbítása) kizárólag az adatkezelő vagy az adatátvevő jogának vagy jogos érdekének érvényesítéséhez szükséges, kivéve, ha az adatkezelést törvény rendelte el;
· a személyes adat felhasználása vagy továbbítása közvetlen üzletszerzés, közvélemény-kutatás vagy tudományos kutatás céljára történik;
· a tiltakozás jogának gyakorlását egyébként törvény lehetővé teszi.
Az adatkezelő - az adatkezelés egyidejű felfüggesztésével - a tiltakozást a kérelem benyújtásától számított legrövidebb időn belül, de legfeljebb 15 nap alatt megvizsgálja, és annak eredményéről a kérelmezőt írásban tájékoztatja. Amennyiben a tiltakozás indokolt, az adatkezelő az adatkezelést - beleértve a további adatfelvételt és adattovábbítást is - megszünteti, és az adatokat zárolja, valamint a tiltakozásról, illetőleg az annak alapján tett intézkedésekről értesíti mindazokat, akik részére a tiltakozással érintett személyes adatot korábban továbbította, és akik kötelesek intézkedni a tiltakozási jog érvényesítése érdekében.
Amennyiben az érintett az adatkezelőnek a meghozott döntésével nem ért egyet, az ellen - annak közlésétől számított 30 napon belül - bírósághoz fordulhat.
Az adatkezelő az érintett adatát nem törölheti, ha az adatkezelést törvény rendelte el. Az adat azonban nem továbbítható az adatátvevő részére, ha az adatkezelő egyetértett a tiltakozással, illetőleg a bíróság a tiltakozás jogosságát megállapította.
Az érintett a jogainak megsértése esetén az adatkezelő ellen bírósághoz fordulhat. A bíróság az ügyben soron kívül jár el.
Az adatkezelő az érintett adatainak jogellenes kezelésével vagy a technikai adatvédelem követelményeinek megszegésével másnak okozott kárt megtéríti. Az adatkezelő mentesül a felelősség alól, ha a kárt az adatkezelés körén kívül eső elháríthatatlan ok idézte elő. Nem kell megtéríteni a kárt annyiban, amennyiben az a károsult szándékos vagy súlyosan gondatlan magatartásából származott.
Amennyiben a felhasználó a szolgáltatás igénybevételéhez a regisztráció során harmadik személy adatait adta meg vagy a honlapok használata során bármilyen módon kárt okozott, az adatkezelő jogosult a felhasználóval szembeni kártérítés érvényesítésére. Az adatkezelő ilyen esetben minden tőle telhető segítséget megad az eljáró hatóságoknak a jogsértő személy személyazonosságának megállapítása céljából.
Adatkezelést érintő panasszal a bíróságnál, illetve a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál lehet élni:
Székhely: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c
Postacím: 1534 Budapest, Pf.: 834
Telefon: +36-1/391-1400
Telefax: +36-1/391-1410
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
A Kiráymajor Patika Bt. adatkezelő web-áruház üzemeltetéséhez kapcsolódó adatbázis kezeléseséhez tartozó adatvédelmi nyilvántartási azonosító száma: NAIH-81018/2014.


* A kockázatokról és mellékhatásokról olvassa el a betegtájékoztatót, vagy kérdezze meg kezelőorvosát, gyógyszerészét!
** A kockázatokról olvassa el a használati útmutatót, vagy kérdezze meg kezelőorvosát!
Eredeti patikai ár = Királymajor Patika nem akciós fogyasztói ára.
A termék eltérhet a fotón ábrázolttól.

OGYÉI engedély

biztonsagos patika

Sütik kezelése  Tájékoztatjuk, hogy honlapunkon sütiket (cookie-kat) használunk, melyek célja, hogy teljesebb körű szolgáltatást nyújtsunk látogatóink részére.
×